
REKLAMACJA, WYMIANA I ZWROT PRODUKTÓW
WYMIANA I ZWROT TOWARU
1. Zgodnie z art. 7 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez towar niebezpieczny, gwarantujemy Państwu możliwość zwrotu towaru zakupionego w naszym e-sklepie Tiestore.pl, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Koszty odesłania towaru ponosi kupujący. Aby zwrot/wymiana mógł zostać zaakceptowany niezbędne jest spełnienie warunków:
- produkty nie były używane i nie są uszkodzone, metka/plomba nie jest zerwana, nie są zdjęte szwy ochronne z kieszeni w spodniach/marynarkach
- produkt odsyłany jest w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (paragonem) i wypełnionym czytelnie oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zakupu
- sklep zostanie wcześniej poinformowany e-mailowo o zamiarze zwrotu lub wymiany zakupionego towaru
W przypadku niemożliwości wymiany produktu na identyczny poprawny, sklep Tiestore.pl skontaktuje się z Kupującym celem ustalenia możliwości zamiany na podobny produkt lub zostanie zwrócona kwota równa wartości zakupu, na wskazany rachunek bankowy lub adres (przekazem pocztowym).
2. Ewentualne różnice w cenie zostaną uwzględnione przy wymianie.
3. Nie ma możliwości zwrotu, wymiany towaru, który został uszkodzony przez Kupującego.
4. Nie przyjmujemy zwrotów za zaliczeniem pocztowym.
5. Towary szyte na zamówienie nie podlegają zwrotowi.
Adres do odesłania towaru to: ul. Sokołowska 9, lokal U30, 01-142 Warszawa.
REKLAMACJA
5. Towar wadliwy podlega wymianie. Konieczne jest opisanie w formularzu reklamacyjnym na czym polega wada. Wadą nie jest różnica w wyglądzie/kolorze wynikająca z ustawień komputera, monitora itp.
6. Reklamacje i zwroty są rozpatrywane przez producentów i/lub rzeczoznawcę. Reklamacja nie zostanie uznana, jeśli towar został uszkodzony przez Kupującego.
Adres do odesłania towaru to: ul. Sokołowska 9, lokal U30, 01-142 Warszawa.
7. W przypadku nieprzyjęcia zwrotu/reklamacji z powodu nie spełnienia w/w wymagań, osoba zwracająca towar zostanie poinformowana mailowo na wskazany adres e-mail o odrzuceniu reklamacji, a towar zostanie odesłany na jej koszt na podany adres.