English
Zwroty i reklamacje

REKLAMACJA, WYMIANA I ZWROT PRODUKTÓW

WYMIANA I ZWROT TOWARU 

1. Zgodnie z art. 7 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez towar niebezpieczny, gwarantujemy Państwu możliwość zwrotu towaru zakupionego w naszym e-sklepie Tiestore.pl, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Koszty odesłania towaru ponosi kupujący. Aby zwrot/wymiana mógł zostać zaakceptowany niezbędne jest spełnienie warunków:

  • produkty nie były używane i nie są uszkodzone, metka/plomba nie jest zerwana, nie są zdjęte szwy ochronne z kieszeni w spodniach/marynarkach
  • produkt odsyłany jest w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (paragonem) i wypełnionym czytelnie  oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zakupu
  • sklep zostanie wcześniej poinformowany e-mailowo o zamiarze zwrotu lub wymiany zakupionego towaru

W przypadku niemożliwości wymiany produktu na identyczny poprawny, sklep Tiestore.pl skontaktuje się z Kupującym celem ustalenia możliwości zamiany na podobny produkt lub zostanie zwrócona kwota równa wartości zakupu, na wskazany rachunek bankowy lub adres (przekazem pocztowym).

2. Ewentualne różnice w cenie zostaną uwzględnione przy wymianie.

3. Nie ma możliwości zwrotu, wymiany towaru, który został uszkodzony przez Kupującego.  

4. Nie przyjmujemy zwrotów za zaliczeniem pocztowym.  

5. Towary szyte na zamówienie nie podlegają zwrotowi.

Adres do odesłania towaru to: ul. Sokołowska 9, lokal U30, 01-142 Warszawa.  

REKLAMACJA  

5. Towar wadliwy podlega wymianie. Konieczne jest opisanie w formularzu reklamacyjnym na czym polega wada. Wadą nie jest różnica w wyglądzie/kolorze wynikająca z ustawień komputera, monitora itp.

6. Reklamacje i zwroty są rozpatrywane przez producentów i/lub rzeczoznawcę. Reklamacja nie zostanie uznana, jeśli towar został uszkodzony przez Kupującego.  
Adres do odesłania towaru to: ul. Sokołowska 9, lokal U30, 01-142 Warszawa. 

7. W przypadku nieprzyjęcia zwrotu/reklamacji z powodu nie spełnienia w/w wymagań, osoba zwracająca towar zostanie poinformowana mailowo na wskazany adres e-mail o odrzuceniu reklamacji, a towar zostanie odesłany na jej koszt na podany adres.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium