KOSZTY DOSTAWY I CZAS WYSYŁKI NA TERYTORIUM RP:
DLA ZAMÓWIEŃ OD 249 ZŁ DOSTAWA JEST DARMOWA
Przesyłka kurierska UPS – 18.00 zł
Paczkomat InPost - 15.00 zł
UPS punkt - 15.00 zł
Orlen paczka - 13.00 zł
Odbiór osobisty - 0.00 zł
Czas realizacji zamówienia od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji / zaksięgowania / uznania środków na rachunku sklepu:
Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest Autopay S.A.
Standardowy czas wysyłki to od 2 do 5 dni roboczych w zależności od wybranej formy dostawy. Szyjemy nasze produkty, w związku z czym czasem potrzebujemy kilku dni więcej na produkcję, niż standardowo. Poinformujemy Ciebie mailem o zakończeniu realizacji i wysyłce lub o przygotowaniu produktów do odbioru osobistego.
Dla produktów szytych na zamówienie lub z haftem wymagana jest przedpłata.
Przy wysyłce za granicę niezbędne jest ustalenia kosztów dostawy indywidualnie. Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Tel. +48 607615844, zamowienia@tiestore.pl
Nie ponosimy odpowiedzialności za zamówienia złożone przez osoby trzecie, w imieniu Klienta.
Zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych informujemy, że dane osobowe naszych Klientów są przechowywane w zbiorze danych Firmy Shoper S.A. ul. Pawia 9 31-154 Kraków NIP: 9452156998. REGON: 121495203.
Dane osobowe zbierane są wyłącznie na potrzeby Tiestore.pl i przetwarzane w celu realizacji zamówień, prowadzenia akcji reklamowej lub promocyjnej z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w przepisach o ochronie danych osobowych. Każdy z Państwa dysponuje prawem sprzeciwu, który należy zgłosić do siedziby naszej firmy.
SPOSOBY PŁATNOŚCI:
Gotówką przy odbiorze
a. przy wysyłce za pobraniem płatność uiszcza kurier lub listonosz w zależności od wybranej drogi wysyłki;
b. przy odbiorze osobistym w Warszawie w pracowni na ul. Sokołowskiej 9, lokal U30 w godzinach 10:00 – 18:00 od poniedziałku do piątku.
c. przy odbiorze osobistym w salonie sprzedaży na ul. Puławskiej 102 w godzinach 12.00 - 19.00 od poniedziałku do piątku.
Przy preferowanych innych godzinach odbioru prosimy o kontakt telefoniczny przed planowanym odbiorem celem ustalenia dogodnego terminu. Tel. +48 607615844
Przedpłatą na konto
Odbiorca: SASHA Aleksander Grekowicz, ul. Sokołowska 9/U30, 01-142 Warszawa
Nr konta 28 2490 0005 0000 4500 1445 0934 w Alior Bank S.A.
Po wpłynięciu kwoty na konto wysyłamy e-mail, potwierdzający fakt wysłania towaru wraz z numerem przesyłki.
Płatności:
Wybierz płatność przez PayPal, a na koniec procesu składania zamówienia zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu PayPal. Jeśli jesteś już klientem PayPal, możesz się tam zalogować za pomocą swoich danych użytkownika i potwierdzić płatność. Jeśli jesteś nowym klientem PayPal, możesz również zalogować się jako gość lub utworzyć nowe konto PayPal, a następnie potwierdzić płatność.
Realizacja Twojego zamówienia rozpocznie się, gdy tylko płatność zostanie u nas zaksięgowana - przeważnie trwa to jedynie kilka minut. Po dokonaniu płatności w systemie PayPal, otrzymasz od nas potwierdzenie złożenia zamówienia. Zwróć jednak uwagę na to, że sporadycznie może dojść na stronach PayPal do błędów, na które nie mamy wpływu.
W Tiestore.pl możesz zapłacić szybkim przelewem internetowym. Wybierając tę metodę płatności zostaniesz przekierowany do systemu Przelewy24, w którym wskażesz swój bank. Następnie należy zalogować się za pomocą danych dostępu do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność. Z reguły zaksięgowanie należnej kwoty odbywa się w ciągu kilku minut po dokonaniu przelewu. System Przelewy24 posiada Certyfikat Wiarygodności Biznesowej oraz wykorzystuje szyfrowanie SSL, zapewniające ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną i gwarantujące wysoki poziom bezpieczeństwa zawieranych transakcji. Po dokonaniu płatności wrócisz na stronę Tiestore.pl, a Twoje zamówienie zostanie pomyślnie złożone.
Wybierz płatność przez PayU, a na koniec procesu składania zamówienia zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu PayU. Jeśli jesteś już klientem PayU, możesz się tam zalogować za pomocą swoich danych użytkownika i potwierdzić płatność. Jeśli jesteś nowym klientem, możesz również zalogować się jako gość lub utworzyć nowe konto, a następnie potwierdzić płatność.
Realizacja Twojego zamówienia rozpocznie się, gdy tylko płatność zostanie u nas zaksięgowana - przeważnie trwa to jedynie kilka minut. Po dokonaniu płatności w systemie PayU, otrzymasz od nas potwierdzenie złożenia zamówienia. Zwróć jednak uwagę na to, że sporadycznie może dojść na stronach PayU do błędów, na które nie mamy wpływu.
Płatność kartą płatniczą
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.
Obsługiwane typy kart płatniczych: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.
Wybierz płatność kartą, a na koniec procesu składania zamówienia zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu płatniczego. Po przekierowaniu będziesz mógł się zalogować za pomocą swoich danych użytkownika i potwierdzić płatność.
Realizacja Twojego zamówienia rozpocznie się od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności - przeważnie trwa to jedynie kilka minut. Po zaksięgowaniu płatności na rachunku sklepu otrzymasz od nas potwierdzenie złożenia zamówienia.
Zwracamy Twoją uwagę na to, że sporadycznie może dojść do błędów podczas płatnością kartą w systemach płatniczych, na które nie mamy wpływu.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
DOSTAWA:
Przy składaniu zamówienia należy w formularzu podać dokładne dane adresowe, sposób wysyłki, sposób zapłaty, nr telefonu kontaktowego.
Po złożeniu zamówienia na Twój adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie. Jeżeli z jakiejkolwiek przyczyny go nie otrzymasz, prosimy o sprawdzeniu spamu i kontakt mailowy lub telefoniczny
Po wysyłaniu paczki niezwłocznie otrzymasz e-mail z numerem przesyłki oraz zawierający link na stronę firmy kurierskiej, gdzie można śledzić jej status. Przed otrzymaniem maila możliwe jest anulowanie wysyłki. Aby to uczynić wyślij e-mail na adres mail to: zamowienia@tiestore.pl z odpowiednią informacją.
Wszystkie ceny umieszczone na dokumencie sprzedaży są cenami brutto. Zamówienie zawiera: sumę wartości produktów i koszty wysyłki.